Contacts
105064, Moscow, Zemlyanoy Val street, 46, of. 41, floor 10, code 2
You may get full information how to reach our office
if you dial:
+7 (495) 916-01-23, +7 (495) 917-31-17
Дмитрий Пёрышков выступил на Sport Leaders Global Forum
Совладелец и креативный директор брендингового агентства DDVB на ежегодном практическом бизнес-форуме в Санкт-Петербурге, посвященном обсуждению и решению социальных и деловых вопросов, задач и проблем с сфере спорта.
Дмитрий Пёрышков выступил на Sport Leaders Global Forum

Креативный директор брендингового агентства DDVB Дмитрий Пёрышков был приглашен в качестве спикера на Sport Leaders Global Forum, прошедший на прошлой неделе в Санкт-Петербурге.  Цель форума - это консолидация профессионалов в области спортивного предпринимательства и бизнеса, активное участие которых в экономических процессах может ускорить бизнес-процессы, улучшить функционирование различных программ для поддержания развития экономики спортивной индустрии страны.

Дмитрий выступил перед аудиторией, состоящей из практиков от спорта, предствителей бизнеса, самих спортсменов и кто планирует развитие или продолжение карьеры в области спортивного менеджмента.

Среди множества задач обсуждалась и проблема инвестирвания в спорт.  Сформированная и растущая аудитория фанатов позволяют спортсмену или команде привлекать соответствующий уровень финансирования от спонсоров, что, в свою очередь, позволяет привлекать все новых и новых болельщиков. Любое спонсорство — это взаимовыгодное сотрудничество между тем, кто дает деньги, и клубом. Успешность, аура побед и достижений сильной команды окружают этим ореолом и его спонсоров. Но все не так линейно и просто, как кажется на первый взгляд. «Есть и немножко другая история. Приезжает спонсор в безымянный, еще не достигший вершин клуб и видит задор в глазах тренера, видит, с каким остервенением тренируются те или иные игроки. И этот общий азарт, жажда победы, колоссальное рвение помогают спонсору поверить в команду, вложить в нее средства. И тогда спонсорство становится чем-то большим, чем просто передача денег, создается синергетический эффект от сотрудничества»,— отмечает Дмитрий Перышков, креативный директор DDVB (опубликовано в КОММЕРСАНТЪ BUSINESS GUIDE / №191 ЧЕТВЕРГ 18 ОКТЯБРЯ 2018 ГОДА, СТР. 18)

 

22 October
2016
22 June
The "Ochakovo" company in partnership with the Agency presented a series of new delicious products
17 June
The Agency got the "Gold", two silver and three bronze medals
8 June
A creative director of DDVB joined the judging panel of the main industrial event of the year
13 April
Creative Director of DDVB Dmitry Peryshkov and Director of Strategic Planning and Marketing Dmitry Strukov told about how one word can bring billions on the Branding Day-2016
16 February
Alexander Kovalenko told about the role and functions of packaging on the business-conference, related to FMCG-branding
2015
25 December
DDVB’s cases in the main chart of the year by What the pack
16 December
Agency presents the new brand of "all-seasonal" natural low-alcohol drink – Mead M
15 December
Dmitry Pioryshkov and Dmitry Strukov talked about corporate branding with HSB students
14 December
Chief Creative of the DDVB agency discussed works of winner of Red Apple - the largest advertising festival
7 December
Chief Creative of DDVB became the best one in the "Non-commercial services" category on Kotler Awards Application, awarded for contribution to the development of the industry
13 November
Chief creative of the agency took a part in the conference «Annual reports: experience of leaders and new standards»
5 November
Agency created visual image for professional development program Teacher for Russia
29 October
Dmitry Peryshkov again became a part of the expert group of annual reports competition by the "Expert RA" rating agency
26 October
Alexander Kovalenko explained why it’s necessary to reconsider your attitude to the main principles of packaging design at the InterCHARM-2015
12 October
As the part of the "Design Weekend" educational project Alexander Kovalenko shared his expert opinion on the functions of packaging design in times of crisis
7 October
Museum of the History of Russian shawls with its bright corporate style created by DDVB, has become the winner of the International Competition of touristic brands
7 October
DDVB presented the new brand of the refreshing drink with a unique taste
12 August
Co-owner and Chief Creative Officer of the DDVB became a chairman of the jury at the International Festival of nonrealized Advertising and Design concepts
31 July
The agency presented a visual image for the new-generation dairy industrial livestock complex «Suvorovo»
23 July
The DDVB changed the name and the visual identity of the «Ramenskoe meat packing house» consumer brand