Contacts
105064, Moscow, Zemlyanoy Val street, 46, of. 41, floor 10, code 2
You may get full information how to reach our office
if you dial:
+7 (495) 916-01-23, +7 (495) 917-31-17
Это страшное слово «Внедрение»
Дмитрий Пёрышков и Дмитрий Стрюков поделились своим мнением о том, как организовать процесс разработки и запуска бренда «в жизнь» на выставке «Дизайн и Реклама-2017»

С 11 по 14 апреля в Центральном Доме Художника состоялась 23-я выставка маркетинговых коммуникаций «Дизайн и Реклама». В рамках мероприятия был организован крупный международный форум, где при участии отраслевых ассоциаций проводились бизнес-конференции, семинары, мастер-классы и профессиональные конкурсы.

Агентство DDVB традиционно становится участником образовательной программы выставки. На этот раз наши эксперты - креативный директор Дмитрий Пёрышков и директор по стратегическому планированию и маркетингу Дмитрий Стрюков - выступали в качестве спикеров в «Блоке ВШБ: профессионально о брендинге». 

В своей лекции «А что потом?» или это страшное слово «Внедрение» два Дмитрия поделились с многочисленными гостями форума нашим видением того, как организовать процесс разработки и запуска бренда «в жизнь», и при этом не растратить свои нервы, время и деньги впустую. 

Желающих послушать вступление DDVB, а также наших коллег Андрея Кожанова, Александра Деменко и Алексея Муразанова собралось ТАК много, что пришлось в оперативном порядке переезжать в зал бОльших размеров. Однако, несмотря на небольшие заминки, программа «Профессионально о брендинге» завершилась очень успешно. Вопросов задавалось очень много, а их обсуждение продолжалось и после официального завершения выставочного дня.

Выставка маркетинговых коммуникаций «Дизайн и Реклама» уже более 20 лет – площадка, объединяющая маркетологов, аналитиков рынка, разработчиков и производителей рекламной продукции, рекламные агентства и заказчиков. В творческой, но профессиональной среде выставки заключаются выгодные сделки и партнерские соглашения. Ежегодно мероприятие посещают около 10 000 специалистов. Целевая аудитория мероприятия: рекламные агентства, руководители и сотрудники отделов маркетинга и рекламы, представители розничной торговли, брендов и коммерческие компании. 

 

 

 

 

 

 

 

 

18 April 2017
2016
22 June
The "Ochakovo" company in partnership with the Agency presented a series of new delicious products
17 June
The Agency got the "Gold", two silver and three bronze medals
8 June
A creative director of DDVB joined the judging panel of the main industrial event of the year
13 April
Creative Director of DDVB Dmitry Peryshkov and Director of Strategic Planning and Marketing Dmitry Strukov told about how one word can bring billions on the Branding Day-2016
16 February
Alexander Kovalenko told about the role and functions of packaging on the business-conference, related to FMCG-branding
2015
25 December
DDVB’s cases in the main chart of the year by What the pack
16 December
Agency presents the new brand of "all-seasonal" natural low-alcohol drink – Mead M
15 December
Dmitry Pioryshkov and Dmitry Strukov talked about corporate branding with HSB students
14 December
Chief Creative of the DDVB agency discussed works of winner of Red Apple - the largest advertising festival
7 December
Chief Creative of DDVB became the best one in the "Non-commercial services" category on Kotler Awards Application, awarded for contribution to the development of the industry
13 November
Chief creative of the agency took a part in the conference «Annual reports: experience of leaders and new standards»
5 November
Agency created visual image for professional development program Teacher for Russia
29 October
Dmitry Peryshkov again became a part of the expert group of annual reports competition by the "Expert RA" rating agency
26 October
Alexander Kovalenko explained why it’s necessary to reconsider your attitude to the main principles of packaging design at the InterCHARM-2015
12 October
As the part of the "Design Weekend" educational project Alexander Kovalenko shared his expert opinion on the functions of packaging design in times of crisis
7 October
Museum of the History of Russian shawls with its bright corporate style created by DDVB, has become the winner of the International Competition of touristic brands
7 October
DDVB presented the new brand of the refreshing drink with a unique taste
12 August
Co-owner and Chief Creative Officer of the DDVB became a chairman of the jury at the International Festival of nonrealized Advertising and Design concepts
31 July
The agency presented a visual image for the new-generation dairy industrial livestock complex «Suvorovo»
23 July
The DDVB changed the name and the visual identity of the «Ramenskoe meat packing house» consumer brand