Контакты
105064, Москва, ул. Земляной вал, д. 46, офис 41
Более подробную информацию о способах проезда
до офиса Вы можете узнать, позвонив нам по телефонам:
+7 (495) 916-01-23, +7 (495) 917-31-17
The soul of the house where happiness lives: Poly Toys
Development of a brand of children's educational toys
The soul of the house where happiness lives: Poly Toys
Condition:

The team of the Belarusian company Pole, with the support of teachers and psychologists, decided to bring to the market educational toys made of environmentally friendly materials.

Masters of carpentry help reduce the volume of deforestation by processing wood residues from large-scale industries. Made of solid oak and ash, hand-polished, and impregnated with natural linseed oil, the toys have passed the European certification cycle and received the "Safe for children" label (0+).

Task:

Develop a brand for environmentally friendly children's toys made of wood.

Solution:

The basis of the brand's platform is the " Naive "archetype, and the "Caring" one supports it.

The warmth of the hands of the masters, invested in toys, echoes the Czech souvenir traditions and the flavor of the European country. This is why the Rolly Toys brand appeared. Wooden toys Rolly Toys create an atmosphere of warmth in your home.

Toys made of wood not only develop children, but also decorate the house. When a child grows up, they perfectly complement the design of modern interiors. They connect generations and are always there.

A series of decorative toys Rarašek helps to tell stories and legends: countries, mentalities, cultures, families.

The love of the hands of Belarusian craftsmen and the legendary character of the Czech myth-the rarašek brownie-combine to form the basis of the brand's philosophy: "to become not the best in the world, but the best for the world".

The unified packaging system is based on the folklore history of the Czech brownie. According to legend, it appears from an egg. And the hero of the package is the youngest Rarašek-the animated egg. He pays attention to a particular model in a playful way. Branded stickers complement the minimalist style of packaging, allowing you to differentiate toys by type and color of wood.

Ребрендинг «Архыз Vita»: звезды, до которых можно дотянуться рукой
Брендинг побед каждый день
Сибагро: Звезда мясной промышленности
Брендинг свободы творчества
ВДНХ для всех
Норникель: отчёт о КСО
Луч Национальных проектов России
Clean design for «Сlean label»
Capital Group: формируем будущее сегодня
Душа дома, в котором живёт счастье: Polle Toys
Это вам – Nemoloko!
Горячая штучка: как есть - правил нет!
Особое детство: единство непохожих
Сбербанк «Активный возраст»: яркие краски жизни
Карусель: ярмарка хорошего настроения
Творческое Объединение «Круг»: тепло души и рук
Учитель для России: импульс перемен
Суворово: свежий взгляд на молочное производство
Раменский деликатес: брендинг с особым вкусом
Mango Office: Платформа для роста
Мистраль: все по полочкам
Олимпийский комитет: Современнее! Ярче! Привлекательнее!
Черкизово: качество от фермы до прилавка
Группа Татнефть: чистота намерений и прозрачность бизнеса
А101: время вить гнезда
Nemiroff: подарки с характером
Лужники: птица высокого полета
Меридиан: морское разнообразие
Серебряный Меркурий: маркетинг, взламывающий чувства
Tornado Energy: энергетик с чувством юмора
Fresh Bar: свежий коктейльный  бренд
Rich LE: упаковка как энциклопедия
Stream: friendly media style
Legenda: компактность не только на словах
Музей русского платка и шали: яркая история
Башнефть: развитие в новом качестве
Гараж: вспышка прекрасного
Новая Аляска: максимум пользы из первых рук
Charuel: глянцевый интернет-магазин
Лавомакс: истребитель гриппа
Saiwala: бренд  с душой
Delta Security: брендинг без опасностей
Лефкадия Премиум:  бренд с уникальным вкусом
Говорящее зеркало: комплимент в подарок
Neoflex: гибкая эффективность
Centro: манящий ритейл-брендинг
Сахалин-Корея: диалог на высшем уровне
James Baker: упаковка со вкусом
Alutech: Этика лидерства, эстетика качества
Ярославский политический форум: локально глобальный
Арсеньево: чистый брендинг
Vis-à-vis: воплощение женского мира
Сок Добрый: дизайн от души
Tesoro: упаковка для натурального золота
P.S. Box: подарки со смыслом
Ингосстрах: образ надёжности
РРК: бренд с «международным» окрасом
Stada: ДНК здоровья
Aradis: напиток из райского сада
Bosco Sport 2008: из России с любовью
Bell Integrator: компания хороших идей
Dom.ru: карта к вашему дому
Williams&Oliver: главный по кухне
Mobel&Zeit: индивидуальный комфорт
Третьяковская галерея: брендинг как искусство
Bosco di Ciliegi: черешневый лес